Resultaten van het KTO in 2016

In november 2016 hebben we weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek gehouden. We hebben tevreden geconcludeerd dat deze ook nu weer massaal door jullie is ingevuld. De resultaten willen we graag met je delen.

Updates

In deze editie hebben we een aantal zaken veranderd. Zo hebben we de vragenlijst flink ingekort, waardoor het invullen minder tijd kostte. Ook het sjabloon heeft een opfrisbeurt gekregen, waardoor de enquête ook op mobiele apparaten goed werkbaar was. Fijn dat jullie daar mooie feedback op gaven.

Onderzoek

Al onze klanten, contacten, partners en ook deelnemers aan de Hemmink 65 jubileum campagne hebben de uitnodiging gehad om het onderzoek in te vullen. Deze online enquête werd bijna 600 keer ingevuld. Het leverde ons een representatief en daarmee ook betrouwbaar beeld op.

Blij en trots

We zijn erg blij met de uitslag. We vonden het leuk om vast te stellen dat jullie ons nóg meer dan de vorige keer zouden willen aanbevelen bij collega’s, vrienden en familie (de Net Promotor Score). Jullie advies aan ons was: ‘doorgaan met hetgeen we doen’.

Uitdagingen

Onze uitdaging voor 2017 is om een nóg hogere waardering te krijgen. Hiervoor hebben jullie een aantal concrete tips en aanbevelingen aan ons gegeven. De belangrijkste was: ‘deel je kennis meer gestructureerd door het geven vanonder andere trainingen, seminars en webinars’. Daar gaan we natuurlijk mee aan de slag, dank je wel.

We willen jullie allemaal hartelijk danken voor je moeite om ons te helpen met de verbetering van onze dienstverlening. Heb je nog vragen en/of opmerkingen met betrekking tot het onderzoek? Laat het ons weten via mail.

Hartelijke groet,

Erwin van Dalfsen
Marketing Manager

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.