In oktober 2015 gingen wij volop bezig met het jaarlijkse klanttevredenheidonderzoek. Zo toetsen we in hoeverre ons aanbod, onze dienstverlening en ons gewenste imago aansluiten bij de wensen en behoeften van onze klanten.
Onderzoek
Al onze klanten, partners en andere stakeholders ontvingen een uitnodiging om onze online enquête in te vullen. Ongeveer 20% van deze groep gaf gehoor aan onze oproep.
Trots
Nu we alle reacties hebben verwerkt, kunnen we zeggen dat we het bijzonder fijn vinden om te lezen dat we een goede waardering krijgen van onze klanten. Het gemiddelde cijfer voor onze producten en dienstverlening is namelijk een acht! Klanten benoemen met name onze adviesvaardigheden, (technische) ondersteuning en bereikbaarheid. Daarnaast scoren we uitzonderlijk hoog op de Net Promotor Score (de mate waarin klanten ons aanbevelen aan derden). We zijn dan ook ontzettend trots op dit resultaat.
Naar aanleiding van vorige onderzoeken hebben we acties ondernomen om onze datavoorziening op 2BA en op de website te verbeteren. Ook deze inspanningen werden door onze klanten opgemerkt.
Verbeterpunten
Naast complimenten hebben we gelukkig ook een aantal tips gekregen om onze dienstverlening nog beter te maken. Deze tips variëren van het uitbreiden van ons assortiment tot het tonen van onze voorraadniveaus op de website. Zoals u van ons gewend bent, nemen we deze tips ter harte en gaan we kijken wat we ermee kunnen doen.
Verloting
Onder de deelnemers hebben we een aantal prijzen verloot.
We willen alle deelnemers nogmaals hartelijk danken voor de genomen moeite om ons te helpen met de verbetering van onze dienstverlening.
Mocht u nog vragen of opmerkingen over het klanttevredenheidonderzoek hebben, laat u het ons dan weten via e.van.dalfsen@hemmink.nl
Hartelijke groet,
Erwin van Dalfsen
Marketing Manager