Hemmink stapt over op Dynamics 365
Vanaf 1 oktober 2024 gaat Hemmink met het ERP systeem Microsoft Dynamics werken. Door onze gedegen voorbereiding hebben wij er alle vertrouwen in dat dit voor onze klanten een soepele overgang zal worden.
Wat betekent dit voor jou en onze klanten?
Voor de overstap naar een nieuw ERP-systeem hebben we de afgelopen maanden uitgebreide maatregelen getroffen. Met de datum van livegang voor de deur willen we jou als partner informeren over de tijdelijke gevolgen die dit zal hebben.
- Orders die donderdag 26 september vóór 14:00 uur zijn ontvangen zullen die dag nog worden verwerkt en indien mogelijk uitgeleverd worden.
- Vanaf dinsdag 1 oktober zullen orders weer op gebruikelijke wijze worden verwerkt en uitgeleverd.
- Eventuele onverwachte vertraging communiceren wij per e-mail.
- Als deze livegang impact heeft op de vaste ontvangstdagen dan nemen wij hierover telefonisch contact met jullie op.
Uiteraard zijn we op vrijdag 27 en maandag 30 september gewoon geopend en bereikbaar zoals je van ons gewend bent.
Heb je collega’s voor wie het goed is om hiervan op de hoogte te zijn? Wijs ze dan op dit bericht met een link naar hemm.ink/d365.
Vragen? Neem contact op!
Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan staan onze collega’s van Sales Support voor je klaar. Je kunt ze bereiken via e-mail, order@hemmink.nl, of telefonisch via 038 – 469 8200.
We kijken ernaar uit om met de overstap op Microsoft Dynamics onze dienstverlening weer een beetje beter en toekomstbestendig te maken.